GO

MUM

#MOR & BARN TRÆNING

-TRÆNING DER GIVER ENERGI!

Nybagt mor på barsel? Lyst til at få overskud og energi til dagen?


Mor og barn er barselstræning til dig, som har født og ønsker at komme i form efter din graviditet. Med træningen får du styrket hele kroppen, med ekstra fokus på bækkenbund, mave og ryg.


Så fat barnevognen med og tril afsted til en sjov og aktiv træning, hvor alle kan være med, uanset niveau og form.


Jeg anbefaler, at du har været til 8 ugers tjek hos lægen, inden du deltager i træningen.

Men derefter er du mere end velkommen ☺

DU KAN VÆLGE MELLEM FORLØB OG DROP-IN TRÆNING

Kommer igen til foråret!

Hvad er

MOR OG BARN FORLØB?

Det er et 8 ugers træningsforløb til dig, som ønsker at komme i form og genvinde styrken efter din graviditet. Holdtræningen foregår én gang om ugen på små hold med tid til den enkelte. Udover den ugentlige træning, vil du få et træningsprogram, som du kan følge og lave hjemme på stuegulvet, i fitness, udendørs eller hvor det passer dig bedst.

Hvad er

MOR OG BARN DROP-IN?

Mor og barn drop-in er fleksibel, nem og effektiv træning til dig, som har født og ønsker at komme i form efter din graviditet. Du møder blot op til træning, når det passer ind i dit og baby program. Første træning er gratis (tilmeld dig længere ned på siden). Det er en fordel at være medlem af facebookgrupperne for de forskellige lokationer, hvor du kan følge med i eventuelle ændringer (fx mødested), tilbud eller andet.

Hvad er

MOR OG BARN BEGYNDER?

Holdet er efterfødselstræning med fokus på kernestyrke og bækkenmuskulatur. Vi arbejder med at skabe god kontakt til bækkenbunden, men vi arbejder også med kropspænding, balance, åndedræt og mobilitet.

Træningen er til dig der ikke vil acceptere at du småtisser når du løber eller hopper (sjipper eller laver sprællemænd). Inkontinens er nemlig ikke et tegn på at bækkenbunden er skadet, men at den har brug for træning.

Line Nielsen Hedegaard

CVR.nr: 37345733

Østerbro

Copyright @ All Rights Reserved