GO

MUM

#MOR & BARN TRÆNING

-TRÆNING DER GIVER ENERGI!

Nybagt mor på barsel? Lyst til at få overskud og energi til dagen?


Mor og barn er barselstræning til dig, som har født og ønsker at komme i form efter din graviditet. 

Du kan vælge mellem vores forløb eller drop-in. Læs mere nedenfor.

Kommer igen til foråret!

Hvad er

MOR OG BARN FORLØB?

Det er et 8 ugers træningsforløb til dig, som ønsker at komme i form og genvinde styrken efter din graviditet. Holdtræningen foregår én gang om ugen på små hold med tid til den enkelte. Udover den ugentlige træning, vil du få et træningsprogram, som du kan følge og lave hjemme på stuegulvet, i fitness, udendørs eller hvor det passer dig bedst.
Du har mulighed for at få lavet en kropsanalyse ved start og slut af forløbet. 

Hvad er

MOR OG BARN DROP-IN?

Mor og barn drop-in er fleksibel, nem og effektiv træning til dig, som har født og ønsker at komme i form efter din graviditet. Der tages hensyn til bækkenbunden og delte mavemuskler, som tjekkes ved din første træning, hvis det ønskes. 

Træningen vil primært være funktioneltræning, dvs. med egen kropsvægt eller baby.

Der vil være  fokus på styrke og puls, samt at haveet altid højt kvalitetsniveau.

Hvad er

MOR OG BARN BEGYNDER?

Holdet er efterfødselstræning med fokus på kernestyrke og bækkenmuskulatur. Vi arbejder med at skabe god kontakt til bækkenbunden, men vi arbejder også med kropspænding, balance, åndedræt og mobilitet.

Træningen er til dig der ikke vil acceptere at du småtisser når du løber eller hopper (sjipper eller laver sprællemænd). Inkontinens er nemlig ikke et tegn på at bækkenbunden er skadet, men at den har brug for træning.

Line Nielsen Hedegaard

CVR.nr: 37345733

Østerbro

Copyright @ All Rights Reserved